Imate pitanje?
mi imamo odgovor

često postavljena
pitanja

 

DOSTAVA

 
p: Je li dostava besplatna?

Plaćanje dostave kada naručujete preko naše web stranice ovisi o tome koliki je iznos vaše cjelokupne narudžbe. Ukoliko je iznos cjelokupne narudžbe veći od 55 EUR dostava je besplatna, a za narudžbe koje iznose manje od 55 EUR, naknada dostave je 5 EUR.

 
p: Dostavljate li narudžbe u države izvan RH?

Naravno! Naše proizvode šaljemo u sve države koje se nalaze unutar EU. Također, s obzirom iz koje države naručujete, troškovi dostave su drugačiji, a oni se obračunavaju pred kraj popunjavanja podataka o dostavi vašeg paketa.

 
p: Postoje li kakvi kuponi za popust?

Konkretnih kupona za popuste trenutno nemamo, ali uvijek za dodatne popuste na cjelokupnu narudžbu možete koristiti kodove naših ambasadora. Sve naše ambasadore i njihove društvene mreže možete potražiti na našem instagram profilu @proteinshophr

 
p: Mogu li naručiti paket da stigne u vašu poslovnicu?

Naš savjet je da to ne radite jer sve što vidite na našem webu od proizvoda, sve isto se nalazi u našoj poslovnici, a ako možete doći do poslovnice po paket koji bi naručili preko weba, mnogo jednostavnije bi vam bilo odmah kupiti u poslovnici bez procesa online naručivanja.

 

Povrat & Reklamacije

 
p: Je li moguće zamijeniti okus whey-a?

Uvijek postoji mogućnost zamjene, a proces je slijedeći: putem e-maila proteinshop.prodaja@gmail.com nas kontaktirate kako želite zamijeniti okus i kažete za koji okus mijenjate, mi za svaki slučaj još jednom potvrdimo vaše podatke za slanje, zapakiramo novi paket i šaljemo DPD dostavnom službom na vašu adresu. Paralelno kreiramo i naljepnicu za povrat koji nam vi šaljete nazad u poslovnicu. Naljepnica za povrat nalazit će se na vrhu paketa u koverti koji će vam biti dostavljen te istog dana kada zaprimite paket, uzimate naljepnicu i lijepite na paket za povrat nama te predajete DPD kuriru.

 

Narudžbe

 
p: Kako je moguće platiti?

Prilikom naručivanja preko naše web stranice postoje dvije opcije plaćanja te ju u toku ispunjavanja podataka za dostavu odabirete sami – plaćanje karticama ili plaćanje pouzećem (plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja paketa).

 
p :Kako mogu provjeriti dostupnost proizvoda na webu prije zaključivanja narudžbe?

Na našem webu postoji jedna super značajka prilikom odabira željenog proizvoda. Kada kliknete na željeni proizvod te odaberete količinu, ukoliko je proizvod DOSTUPAN moći ćete ga staviti u košaricu te tako možete biti sigurni da je taj proizvod na zalihama. Ukoliko proizvod NIJE DOSTUPAN nećete u startu imati mogućnost dodati proizvod u košaricu i samim time možete biti sigurni kako taj proizvod nije dostupan.

 
p: Gdje je moja narudžba?

Sve narudžbe koje zaprimimo do 14h popodne, pakiramo istoga dana te se isporučuju na vašu adresu u roku 1-2 radna dana preko DPD dostavne službe.

 
p: Vrijede li popusti koje vidimo na webu i u poslovnici?

Tako je, sve što vam je vidljivo na našoj web stranici, svi popusti, svi paketi i akcije, dostupnost proizvoda, vrijede i u poslovnici, nema razlike.

 
 

Niste pronašli pitanje?

Pošaljite nam email
 
To Top